Scroll Top
1053 Budapest, Kossuth Lajos u. 7-9.

Kollégákkal eltöltött szabadidő mindig jó program

Számos munkáltató rendez évente egy alkalommal céges kirándulást. Ezen a napon nem dolgozunk, ám a munkatársak közösen tölthetik el ezt a napot. Közös program, szórakozás is egyben, ami segít tovább erősíteni a személyes munkahelyi kapcsolatokat.

Első céges kirándulásunkat 2019. június 13-i rendeztük. Célként a Dunakanyart választottuk, amely Magyarország egyik legszebb területe. Egy Duna parti kikötőben találkoztunk, ahol egy szárnyashajó hajó várt ránk kapitányával és matrózaival.

A hajó egy óra alatt Visegrádra repített bennünket, miközben csodáltuk és élveztük a táj szépségét, a vízen való repülés egyedülálló élményét.

Kellemes napsütés, kirándulásra igazán ideális időben volt részünk. Energiával, motivációval gazdagon vágtunk neki a meredek, de árnyas túraútvonalon a hegy csúcsa felé, a Fellegvárhoz, ahol a kiállítások mellett megcsodálhattuk a kanyargós folyót és az egyedi panorámát is.

Az együtt töltött ebéd után, energiával töltődve indultunk tovább következő kalandunkra, a szomszédos bobpályára. A különleges élmény 980 méteres útvonalon, 12 kanyarral garantált volt, a sebes lecsúszás mindenki számára szórakozást nyújtott. Legyen szó kényelmes vagy sebes tempójú lesiklásról a völgyben, mindenki magának szabályozta a sebességet. Számos vicces fotó is készült, többen 3-4 körre is beneveztek.

Az adrenalinban gazdag program után egy kényelmes erdei sétával folytattuk egy számunkra ismeretlen úton. Gyakran szükség volt útvonaltervezőre is, amíg végül sikeresen elértük a hajóállomást.

A budapesti visszatéréshez egy sétahajót választottunk, amellyel kényelmesen, a folyó nyugalmát élvezve, élményekben gazdagon 20:00 órakor kötöttünk ki.

Felejthetetlen napunk volt, a változatos programok nagyszerű élményeket biztosítottak minden résztvevő számára.